Ahad, 2 Ogos 2009

Bagaimanakah Nasib Arbok-Arbok Chow Kit Selepas Ini?


Malam minggu yang lepas gua bersama beberapa sepupu gua pergi bersiar-siar di sekitar ibukota untuk melihat aksi-aksi mat kereta dan tidak ketinggalan mat rempit.

Gua sudah lama tak turun town sejak kebelakangan ini
Sibuk menyelesaikan masalah percintaan member-member gua

Beginilah nasib "Hero Gadis-Gadis"
Gua sering diminta untuk memberi nasihat dan juga tunjuk ajar
Dalam arena percintaan ni
Hmmm..

Dalam kesibukan kota malam tu
Sepupu gua boleh pulak ajak tawaf Lorong Haji Taib
Nak kacau Arbok katanya

Gua ikutkan sajalah
Tengah best usha Arbok
Tiba-tiba mata gua terarah ke satu lot bangunan
Lot bangunan tersebut bewarna biru putih yang hampir siap
Dari pembikinan dan tertera perkataan
"BALAI POLIS CHOW KIT"

Gua jadi terkejut
Bila masa pulak ada balai polis kat sini
Dan gua terus terfikir

"mungkinkah sudah berakhir zaman kegemilangan Lorong Haji Taib?"

Kemanakah arah tuju arbok-arbok disana selepas ini?

- Hero Gadis-Gadis -

Tiada ulasan:

Catat Ulasan